Betaling

Tæppeladen modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Endvidere kan du betale med MobilPay

Tæppeladen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Når du kommer til betaling, vil du nederst kunne se logoèt "epay". Dette er din mulighed for at betale med kreditkort.

Derudover kan du betale via almindelig bankoverførsel og med MobilPay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Levering

Se under levering

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert pålægning eller behandling af produktet / ydelsen.

Tæppeladen vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering:

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Tæppeladen

Odensevej 71

5610 Assens

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion-returnering

Ved returnering af rullevare/afskårne varer og, på din foranledning specielt fremstillede varer, fratrækkes 50% af varens købspris; idet varen efterfølgende vil være salgsmæssigt forringet.

Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter, returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på laden@mail.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: shop@taeppeladen.dk

Iøvrigt er du altid velkommen til at rette henvendelse hvis der er noget du er i tvivl om.